2017. június 6., kedd

Nyári Book Tag

Sziasztok. :) 
Újabb bejegyzést hoztam, ezúttal egy book tag-et, amire Brukú hívott ki. Utólag is köszönöm neki. :) 


1.Milyen könyvet olvastál, amely nyáron játszódik? 

Hm...hát alaposan meg kell gondolkodnom ezen, ugyanis az eddig kiolvasott könyveim száma rengeteg. Most hirtelen Jenny Han Nyár trilógiája ugrott be, szuper olvasmány volt.


2.Melyik könyvbéli helyszínre mennél el szívesen nyaralni? 
Erre a kérdésre egyértelműen Julie Kagawa Tündérföldje lenne válasz, szívesen gyönyörködnék a nyár színeiben, aztán a tél hideg, ámde csillogó szépségében. 


3.Mit olvasnál szívesen kötelező olvasmányként ezen a nyáron?
Leiner Laura Bexi sorozatát. Imádtam minden sorát, valószínűleg még sokszor újraolvasom. 


4.Melyik könyvbéli karakterrel/karakterekkel töltenél el szívesen egy estét a  nyári tábortűznél? 
Három személyt is megtudnék itt jegyezni. De inkább legyen négy. Először Damonnal a Luxenből, mert szívesen hallgatnám a (kissé perverz) történeteit, miközben azokat az elképesztően zöld szemeit nézném. Aztéán ott van Nagy Márk is a Bexiből, aki esetleg olvasta a könyvet, az tudja, miért esne rá a választásom. Mr. Felsőtest with six pack. :) De ott van Még Ash a Vastündérek sorozatból, valamint Kaidan, ők mindketten ridegek kívülről, de belül édesek, védelmezőek és végtelenül romantikusak.


5. Ajánlj egy könyvet erre a nyárra! 
Nemrég olvastam el Kemese Fanni A napszemű Pippa Kenn könyvét, imádtam, szóval bátran ajánlom bárkinek, aki szereti a fantasy regényeket. 


6.Mi az első dolog, ami eszedbe jut a nyár és a könyv szóról? 
Egy hatalmas nyaraló jut eszembe róla, egy csendes szigeten, a házban pedig egy óriási könyvtárral és megannyi tiniregénnyel. 

7.Melyik könyvet/könyveket tervezed elolvasni ezen a nyáron? 
Még nem terveztem be semmit, egyelőre Leiner Laura Remek! regénye áll előttem, de a többi majd megválik. 


8.A forrást megjelölésével hivj meg három embert ennek a tag-nek a kitöltésére! 
A tag-et az Első bekezdés oldalon találtam, köszönet Brukúnak. Én nem hívok ki senkit sem, ha valakinek úgy tartja kedve, az töltse ki bátran. :) :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése