2017. július 7., péntek

Új blog!!


Sziasztoook! Újonnan jelentkezem errefelé, mert hát nem haltam meg. Ahogy a címből is látszik, egy ÚJ ÚJ ÚJ blogról lesz szó itt, mivelhogy befejeztem a Visszhang történetem, és nem tudtam megállni, újjal helyettesítem. Ez a történet is egy cuki kis szerelmes, romantikus, izgalmas dolognak indul, remélem, sikerül is ezt kihozni belőle. Itt a fülszöveg: 

Egy nap apa azzal állított haza, hogy lesz egy vendégünk az ünnepekre, ez a vendég pedig történetesen nem volt más, mint a volt barátnőjének a fia. Amikor a srác belépett az ajtón, azt hittem, menten megáll a szívem. Hihetetlenül nézett ki, csupa izom volt, tele tetoválással, ráadásul üvöltött róla, hogy vonzza a veszélyt, mégis, ez tette őt menthetetlenül vonzóvá a szememben. Aztán a srác kinyitotta a száját, az álom pedig odalett. Kyle Langford egy bunkó. Amióta csak megérkezett, megállás nélkül szekál, minden pillanatában belém rúg és megkeseríti az életem. Ki nem állhatom, de ugyanakkor nem tudok ellenállni neki, és utálom, hogy nap mint nap undorral telve méreget, látványosan kerül engem és a szemem láttára henceg a szebbnél szebb barátnőivel. Mellette mégis úgy érzem, végre élek. Csak két hónapra maradna nálunk, míg sikerül egy új lakást keresnie magának. Előre éreztem, hogy ez egy mozgalmas két hónap lesz számomra. És nem is tévedtem akkorát. Kyle Langford fenekestől felforgatta az életem.  

Érdekel titeket?? Ha érdekel, akkor  ideideide kattintva megtalálhatjátok. Hamarosan kint lesz az első bejegyzés. Addig is puszi nektek, Writer Girl. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése